Tuesday, May 24, 2011

Debut kami di Majalah Gempak ^______^



Assalamualaikum,









Alhamdulillah, akhirnya.... ^________^ Ia bagaikan impian menjadi kenyataan. Kami akan jadikan kejayaan ini sebagai pembakar semangat untuk terus berusaha kuat, gigih dan gilang gemilanggg!!!




YAHOOOO!!!!!




Terima kasih kepada semua yang telah menyokong saya dan Afiq selama ini !! Korang rocks !! ^______^




Sekian sahaja, terima kasih, teruskan menyokong kami !!


Wassalam.





p/s: Komik MISI 10A adalah komik yang paling banyak terjual semasa pesta buku baru-baru ini. Alhamdulillah, terima kasih kepada semua yang telah membelinya! ^______^





p/p/s: Saya (Nazry) telah berkahwin! \(^o^)/





Bye!

9 comments:

  1. Tahniah, Tahniah dan TAHNIAH! xD
    Saya, ilishaheera berikrar akan terus menyokong Afiq dan Nazry!!! xD
    p/p/s: Tahniah ea dah jadi seorang ayah. Eh! suami* xD

    ReplyDelete
  2. wahh..x sangka abang nazry dah jadi suami...(patutlah happy semacam)
    tahniah ye saya ucapkan..saya akan sentiasa menyokong abang nazry and abang afiq..

    ReplyDelete
  3. tahniah!!! saya sentiasa menyokong..
    and congrate for your married..=)

    ReplyDelete
  4. hahahaha...sempat lagi mention dia dah kahwin...hehehe..lawak2..>_<..btw tahniah kamu berdua...anak jati melayu yg berjaya mudah2an...IAllah...

    ReplyDelete
  5. saya dah baca debut abg afiq dan nazry kt gempak! saya mmg tabiklah dgn abg2!! oh! SELAMAT PENGGANTIN BARU ABG NAZRY!!!! :DDDDD tumpang gembira hehe... semoga cpt dpt anak... eh.. semoga berbahagia dgn isteri abg! xD

    ReplyDelete
  6. korang memang terbaik saya sokong korang

    ReplyDelete
  7. congrats dh kahwin...
    lmbtnye sy wish....

    ReplyDelete
  8. Hehe! Terima kasih kepada semua! :)

    ReplyDelete