Tuesday, November 23, 2010

Gambar Bercakap Lebih Kuat Daripada Perkataan

Assalamualaikum,




Terimalah entri terbaru daripada kami, setelah sekian lama membiarkan blog ini bersawang serta berkulat. Ngeh heh!




1- Nantikan komik solo terbaru daripada kami. Sebuah lagi komik MISI yang mampu menaikkan semangat untuk belajar dan berjaya dalam kehidupan ... ^___^ Gambar di bawah ini menunjukkan beberapa orang watak utama daripada komik itu.





2- Seni adalah luas. Ia selalunya merujuk kepada sesuatu yang bermakna dan indah. Lukisan di bawah ini kelihatan sederhana, namun ianya sangat bermakna kepada saya. Bagi saya, lukisan ini lebih berseni berbanding lukisan-lukisan lain yang pernah saya lihat. Kalau ada orang offer nak beli lukisan ini dengan harga RM50 pun saya takkan jual. Kalau RM500000000, mungkin saya akan fikir 2 kali. Ngeh heh!






3- Kami sudah ada tablet. Kini, lebih mudah untuk saya buat kerja touch-up. Ini adalah tablet keluaran Genius yang dibeli di Cytechtron Taman Universiti dengan harga RM189. Setelah menggunakannya selama beberapa hari, apa yang boleh saya katakan adalah, SAYA BERPUAS HATI!! Ngeh heh!






4- Nantikan komik antologi terbaru daripada kami !! Pasti akan menggeletek buku lali anda dengan hebat !!





Sekian, terima kasih. Semoga berjumpa lagi di lain hari. Kami akhiri entri ini dengan sepotong pantun.



Pat pat siku lepat,

Bacalah Komik-M!!



Wassalam.

3 comments:

  1. Harap harap sgt itu watak utk Misi 10A!!!Taun dpn nk SPM dpt baca mesti syok!!!!

    ReplyDelete
  2. cantek korangnye pantun.. hahaha...

    ReplyDelete